Dankzij de Circus Club wordt je loyaliteit beloond


Telkens wanneer je speelt in het casino of online wedt op Circus.be en in de deelnemende Circus Casino-speelhallen, verdien je automatisch COINS en PUNTEN.

Alle veelgestelde vragen

Er is voor ieder wat wils

LUXECIRCUIT IN BALI

MINI COOPER

APPLE IPAD 10" 32 GB

CIRCUS GIFT CARD € 20

2.000 COINS

Hoe werkt het?

DE COINS

De COINS kan je inwisselen in de Club waar het ideale cadeau op je wacht: spelconsoles, wellnesscadeaus, decoratie, hightech en nog veel meer...

Trakteer jezelf! Welk cadeau kies je?

DE PUNTEN

Met de PUNTEN kan je opklimmen naar een hogere status op Circus (Blue, Copper, Bronze ...).

Hoe hoger je status, hoe prestigieuzer de cadeaus en voordelen.

De Club, dat is nog veel meer

Telkens wanneer je voor de eerste keer een nieuwe status bereikt, ontvang je een sleutel waarmee je het prijzenrad kan ontgrendelen.

Met het prijzenrad kan je tickets winnen. Wissel deze tickets in voor een cadeau naar keuze, afhankelijk van de waarde van het ticket.

Naast de cadeaus op Circus geeft je status je ook recht op een heleboel voordelen in jouw Circus Casino-speelhal.

Log je tussen de 1e en de 7e van elke maand in op Circus en kies je Gift Box. Elke box heeft wat moois te bieden!

Heb je vragen over de Club?

Ik heb me net ingeschreven bij Circus en mijn huidige status is Blue. Wat zijn de andere statussen?

Je begint met de status Blue en je kan opklimmen tot de status Diamant****. Hoe? Dankzij de punten die je verdient wanneer je speelt en wedt op Circus en in de deelnemende Circus Casino's.

De verschillende statussen worden weergegeven door een schild:

  • Blue: 0 tot 499 punten
  • Copper: 500 tot 999 punten
  • Bronze: 1.000 tot 1.999 punten
  • Silver: 2.000 tot 3.999 punten
  • Gold: 4.000 tot 9.999 punten
  • Platinum: 10.000 tot 49.999 punten
  • Diamond: 50.000 tot 99.999 punten
  • Diamond*: 100.000 tot 199.999 punten
  • Diamond**: 200.000 tot 499.999 punten
  • Diamond***: 500.000 tot 999.999 punten
  • Diamond****: vanaf 1.000.000 punten

Vanaf de status Gold kan je trouwens je status resetten om het avontuur te herbeginnen zoals op dag één en alle uitdagingen opnieuw te voltooien. Ga daarvoor naar de Instellingen en klik op: Mijn status resetten.

Hoe kan ik punten verzamelen op Circus?

Het is heel simpel: door te spelen en te wedden!

Bij de online casinospellen, ontvang je 1 punt en 1 coin als je de volgende bedragen inzet:

  • € 10 op de dice spellen en slotmachines
  • € 30 op roulette en blackjack

Bij de online sportweddenschappen, ontvang je 1 punt en 1 coin als je van € 1 € tot € 10 inzet, afhankelijk van het type weddenschap en de notering:

Noteringen

Enkelvoudig

Combi

Van 1,40 tot 1,80

€ 10

€ 4

Van 1,81 tot 3,00

€ 7

€ 3

Van 3,01 tot 7,50

€ 3

€ 2

Meer dan 7,51

€ 1,5

€ 1

Je kan je punten- en coins-saldo op elk moment bekijken door je in te loggen op je Circus-account.

Ik speel of wed niet online. Kan ik dan ook deelnemen aan het Circus Club-loyaliteitsprogramma?

Natuurlijk! Het Circus Club-programma beloont ook je loyaliteit als je speelt of wedt in onze Circus-vestigingen.

In de deelnemende Circus Casino-speelhallen ontvang je:

  • Op de slotmachines: 1 coin elke keer dat je € 20 inzet en 1 punt elke keer dat je € 10 inzet
  • Op de roulette: 1 coin elke keer dat je € 60 inzet en 1 punt elke keer dat je € 30 inzet
  • Coins door mee te doen aan onze toernooien en acties 

Verzamel een heleboel punten en coins en ruil ze in tegen geweldige cadeaus in de Circus Club. E-vouchers, high-techapparaten, welzijn, reizen ... De keuze is aan jou!

Wat is het verschil tussen punten en coins? Hoe kan ik coins ontvangen?

Met Club-punten kan je naar een hogere status opklimmen om zo prestigieuzere cadeaus te behalen. Met coins, het ruilmiddel van de Club, kan je in de Club gaan voor het cadeau van je keuze. Je ontvangt punten en coins als je online of in een van onze Circus-vestigingen speelt en wedt.

Je kan je punten- en coinssaldo op elk moment bekijken door je in te loggen op je Circus-account.

Mijn punten zijn zonder duidelijke reden verminderd. Is dit normaal?

De Circus Club beloont spelers die regelmatig spelen voor hun loyaliteit. Elke week nemen je punten met 0.7% af. Blijf regelmatig spelen en wedden om deze vermindering van punten te vermijden.

Win ik altijd dezelfde cadeaus met het Prijzenrad en de Gift Box?

Nee. De cadeaus die je kan winnen met het prijzenrad en de Gift Box zijn afhankelijk van je status. Hoe hoger je status, hoe uitzonderlijker de cadeaus die je kan winnen! Om de cadeaus die op je staan te wachten te ontdekken, moet je gewoon een bezoekje brengen aan de prijzenhal.

Je hebt een geschenk besteld. Wanneer mag je het verwachten?

Levertijd hangt af van je geschenk, maar kan tot 6 weken oplopen. Na je bestelling neemt onze partner contact met je op om je te informeren over alle details met betrekking tot de levering van je geschenk.

Je hebt je coins ingewisseld tegen een CIrcus Gift Card. Hoe gebruik je die?

Met de Circus Gift Card, die eenvoudig, snel en 100% veilig, kan je jezelf verwennen op de sites van je favoriete webshops. Ruil je kaart bij onze partner in tegen een e-voucher die je, afhankelijk van het bedrag waarover je beschikt, kan gebruiken op Zalando, Netflix, Amazon, Spotify of zelfs op Circus met de Neosurf Card. Ontdek de Circus Gift Card in deze video!

Er is niets zo gemakkelijk als de kaart gebruiken:

1.     Kopieer de code van je Circus Gift Card die je kan terugvinden in je cadeaugeschiedenis of in de bevestigings-e-mail

2.     Plak de code op de site van onze partner

3.     Kies je e-voucher en verwen jezelf op de sites van je favoriete webshops

Heb je nog geen Circus Gift Card? Ruil je coins dan in en ga ervoor in de Circus Club.

Speel en wed bij Circus!

Dankzij je loyaliteit win je altijd.

Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al ingeschreven bent op onze site en je hebt je 'wettelijke' limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou dat wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.