Wat zijn coins en hoe werken ze?

Coins zijn de valuta van de Circus Club. Elke keer dat je speelt of een weddenschap plaatst, win je coins. Je kan ze vervolgens inwisselen tegen de cadeaus van jouw keuze. Op deze pagina leggen we alles uit wat je moet weten over coins: hoe je ze verdient, hoe je ze kan inwisselen en hoe je ze kan gebruiken.

Hoe win ik coins?

Door te spelen op Circus. Zo eenvoudig is het! Telkens wanneer je bij Circus een casinospel speelt of een weddenschap plaatst, win je coins. Of je nu wint of verliest, je verdient coins. Dankzij de Club ben je altijd een gelukkige winnaar!

Bij de online casinospellen ontvang je 1 coin bij elke inzet van:

  • € 10 op slotmachines of blackjack
  • € 30 op roulette

Voor online sportweddenschappen ontvang je 1 coin telkens wanneer je van € 1 tot € 10 inzet, afhankelijk van het type weddenschap en de notering. Je kan in prematch- of livemodus wedden, een enkelvoudige of combiweddenschap plaatsen ... er is voor ieder wat wils!

Minimuminzet om 1 coin te winnen

Notering

Enkelvoudig

Combi

Tussen 1.40 en 1.80

€ 10

€ 4

Tussen 1.81 en 3.00

€ 7

€ 3

Tussen 3.01 en 7.50

€ 3

€ 2

Meer dan 7.51

€ 1,50

€ 1

Je kan daarbovenop ook coins winnen tijdens speciale promoties. Mis het niet! Blijf op de hoogte van onze promoties.

Win ik coins wanneer ik in de Circus-vestigingen speel?

Natuurlijk! Het Circus Club-programma beloont ook je loyaliteit als je speelt in onze Circus-vestigingen. In de Circus Casino-speelhallen en het Grand Casino de Namur ontvang je:

  • 1 coin telkens wanneer je € 20 inzet op slotmachines
  • 1 coin telkens wanneer je € 60 inzet op roulette
  • coins door mee te doen aan onze toernooien en acties
Wat kan ik doen met mijn coins?

Je kan je coins gebruiken om cadeaus te ontvangen: e-vouchers, hightechmateriaal, uitstapjes, reizen ... Aan jou de keuze! Hoe meer coins je hebt, hoe beter de cadeaus die beschikbaar zijn!

Je kan je coins gebruiken om een Circus Gift Card te kopen die je kan inruilen tegen een e-voucher op je favoriete webshops: Zalando, Netflix, Spotify, of zelfs Circus! Afhankelijk van hoeveel coins je hebt, kan je een Gift Card kopen van € 10 tot € 50.

Voor een volledige lijst van cadeaus en om te zien welke je kan bemachtigen met je coins, kan je een kijkje nemen in de shop.

Ontvang ik altijd coins wanneer ik speel of wed?

Je ontvangt meestal coins, maar niet altijd. Je moet een minimaal bedrag inzetten om coins te verdienen, afhankelijk van het type spel of weddenschap. Bijvoorbeeld:

  • Je moet minstens € 10 inzetten op slotmachines om 1 coin te ontvangen. Als je € 5 inzet en vervolgens op een andere slotmachine speelt (waarbij je je sessie op de eerste slotmachine afsluit), ontvang je geen coins. Om coins te ontvangen, dien je altijd het minimumbedrag van € 10 te behalen in hetzelfde spel. Je inzet wordt niet opgeteld bij meerdere spellen.
  • Om 1 coin te winnen met een enkele weddenschap met een notering van 1.40 tot 1.80, dien je minstens € 10 in te zetten. Als je 2 enkelvoudige weddenschappen plaatst met elk een inzet van € 5, ontvang je geen coins.
Ontvang ik altijd dezelfde hoeveelheid coins?

Niet altijd. Van tijd tot tijd activeren we Happy Hours, waarmee je het aantal coins dat je verzamelt kan vermenigvuldigen op specifieke spellen of tijdens specifieke tijdstippen. Mis het niet en check regelmatig onze promoties.

Vervallen coins?

Nee, je coins blijven altijd geldig. Je coins verdwijnen niet, tenzij je je account verwijdert. Er is geen limiet aan het aantal coins dat je kan verdienen en ze blijven altijd in je account beschikbaar totdat je ze gebruikt.

Ik heb een Circus Gift Card gekocht. Wanneer mag ik deze verwachten?

Je ontvangt je Circus Gift Card onmiddellijk. Ruil je Gift Card in voor e-vouchers die je kan gebruiken op je favoriete webshops, zoals Zalando, Netflix, Amazon, Spotify, of voor een Neosurf-kaart om geld te storten op je Circus-account. Het is eenvoudig, snel en veilig!

Ze zijn erg gemakkelijk te gebruiken:

  1. Kopieer de code van je Circus Gift Card die beschikbaar is in je cadeau-overzicht en in de bevestigingsmail.

  2. Plak je code op de site van onze partner.

  3. Kies je e-voucher en verwen jezelf op de sites van je favoriete webshops!

Waar kan ik mijn totale aantal coins vinden?

Je kan je totale aantal coins op ieder moment raadplegen door je in te loggen op je Circus-account en naar de shop van de Club te gaan.

Heb je hulp nodig of wil je meer informatie?

Bepaal je winstkansen
Beschikbaar: 0
NaN
kans
coins op het spel
0 coin
Max. inzet:  0
Zet je maximumaantal coins in (null)
Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • De wet schrijft een stortingslimiet van 500 euro per week voor. De speler kan deze limiet vrij verhogen mits een coolingdownperiode van 3 dagen en op de voorwaarde dat de speler niet bekend staat vanwege achterstallige betalingen in het bestand van de Centrale voor kredieten aan particulieren van de Nationale Bank van België (art. 6 van het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018).
  • Spelers kunnen deze limiet in alle gemak verhogen via de stortingspagina of de instellingen van hun account.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.