Het prijzenrad, wat is dat?

Wanneer je een nieuwe status in de Club bereikt, ontvang je een sleutel waarmee je het prijzenrad kan ontgrendelen en prijzen kan winnen. Ontdek alles wat je moet weten over het prijzenrad, hoe het werkt en wat je kan winnen.

Het prijzenrad, wat is het en hoe werkt het?

Het prijzenrad beloont je voor het bereiken van een nieuwe status. Als je voor de eerste keer een nieuwe status in de Club bereikt, verdien je een sleutel waarmee je een rad kan ontgrendelen. Draai aan het rad en ontdek je prijs wanneer het stopt.

Kan ik twee keer aan een rad draaien?

Dit is niet mogelijk tenzij je je status reset. Deze optie is alleen beschikbaar vanaf de status Gold, wanneer je ervoor kiest om je status terug te zetten naar Blue om de verschillende niveaus weer op te kunnen klimmen.

In dit geval begin je het Circus Club-avontuur opnieuw met 0 punten. Dit betekent dat je weer nieuwe statussen kan bereiken, nieuwe sleutels kan ontvangen, maar ook nieuwe prijzen.

Bieden de raden allemaal dezelfde prijzen?

Nee. Elk rad biedt andere prijzen. Hoe hoger je status, hoe uitbundiger de prijs. De prijzen op het rad zijn slechts potentiële cadeaus, wat betekent dat je de tickets die je wint kan inruilen voor het cadeau van jouw keuze!

Heb je hulp nodig of wil je meer informatie?

Bepaal je winstkansen
Beschikbaar: 0
NaN
kans
coins op het spel
0 coin
Max. inzet:  0
Zet je maximumaantal coins in (null)
Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • De wet schrijft een stortingslimiet van 500 euro per week voor. De speler kan deze limiet vrij verhogen mits een coolingdownperiode van 3 dagen en op de voorwaarde dat de speler niet bekend staat vanwege achterstallige betalingen in het bestand van de Centrale voor kredieten aan particulieren van de Nationale Bank van België (art. 6 van het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018).
  • Spelers kunnen deze limiet in alle gemak verhogen via de stortingspagina of de instellingen van hun account.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.