Wat zijn sleutels en hoe werken ze?

Elke keer dat je een nieuwe status in de Circus Club bereikt, win je een sleutel. Met deze sleutel kan je een prijzenrad ontgrendelen, waarmee je toegang krijgt tot beloningen. Leer alles wat je moet weten over de sleutels: hoe je ze verdient en hoe je ze gebruikt.

Hoe kan ik een sleutel winnen en hoe gebruik ik hem?

Door simpelweg te spelen of wedden bij Circus verdien je punten. Wanneer je een bepaald aantal punten hebt behaald, bereik je een nieuwe status in de Circus Club. Elke keer dat je opklimt naar een nieuwe status, word je beloond met een sleutel. Gebruik deze speciale sleutel om het prijzenrad te ontgrendelen. Draai eraan en ontdek je beloning! Hoe hoger je status, hoe beter de beloningen op het rad!

Hoeveel punten heb ik nodig om een sleutel te bemachtigen?

Je begint je Circus Club-avontuur met status Blue. Je kan dan opklimmen naar 10 hogere statussen, die je elk een sleutel opleveren.

Status

Benodigde punten

Copper

500

Bronze

1.000

Silver

2.000

Gold

4.000

Platinum

10.000

DIAMOND

50.000

DIAMOND*

100.000

DIAMOND**

200.000

DIAMOND***

500.000

DIAMOND****

1.000.000

Verlopen sleutels?

Nee, je sleutels blijven altijd geldig. Je sleutels verdwijnen niet, tenzij je je account verwijdert. Bewaar je sleutel zo lang als je wilt. Ze zullen altijd in je account blijven totdat je ze gebruikt!

Wanneer je je status reset, verdwijnen de sleutels die je eerder hebt gewonnen zodat je het avontuur opnieuw kan beginnen. Zorg er dus voor dat je al je beschikbare sleutels gebruikt en al je raden ontgrendelt voordat je je status reset!

Kan ik mijn sleutel gebruiken om een ander prijzenrad te ontgrendelen?

Nee. Elke sleutel is anders en ontgrendelt het prijzenrad dat overeenkomt met je nieuwe status.

Kan ik dezelfde sleutel meerdere keren winnen?

Elke keer dat je een nieuwe status bereikt, krijg je een nieuwe sleutel die uniek is en het prijzenrad ontgrendelt dat overeenkomt met jouw nieuwe status.

Wanneer je de status Gold bereikt, kan je ervoor kiezen om je status te resetten. In dat geval begin je het Circus Club-avontuur opnieuw vanaf het begin en keer je terug naar de status Blue zonder punten. Dat betekent dat je weer nieuwe statussen kan bereiken en dus nieuwe sleutels en nieuwe prijzen kan krijgen.

Heb je meer hulp nodig?

Bepaal je winstkansen
Beschikbaar: 0
NaN
kans
coins op het spel
0 coin
Max. inzet:  0
Zet je maximumaantal coins in (null)
Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • De wet schrijft een stortingslimiet van 500 euro per week voor. De speler kan deze limiet vrij verhogen mits een coolingdownperiode van 3 dagen en op de voorwaarde dat de speler niet bekend staat vanwege achterstallige betalingen in het bestand van de Centrale voor kredieten aan particulieren van de Nationale Bank van België (art. 6 van het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018).
  • Spelers kunnen deze limiet in alle gemak verhogen via de stortingspagina of de instellingen van hun account.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.